Keynote-presentation via iWork

Ett litet kort inlägg bara. Här är en länk till en kanske ofullständig Keynote-presentation, men den har med ämnet att göra.

KLICKA HÄR!

Liten uppdatering: Det verkar inte finnas något sätt att spela upp det som en riktig Keynote-presentation. Jag har inte lyckats hitta på hur man gör i sådana fall. Lämna gärna en kommentar (Man måste ju försöka) om du listar ut hur man gör, om det ens är möjligt.

NY liten uppdatering: Enligt en kommentar från "rektor" kanske jag kan spara presentationen som en film istället, det skulle underlätta så att ni som ser den slipper bläddra själva. Länken är upp igen, jag ska se om jag kan göra film av den snart!

Kommentarer
Postat av: rektor

Kim, jag tror att du kan försöka spara keynotepresentationen som en film, exportera den till Quick time. Sen kan du försöka ladda upp den här. Jag har gjort så för att kunna maila keynotevisningar till den som inte har mac. Prova kan man alltid göra!

2010-09-09 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0