Sådana här delar de ut!


Ett litet "helg-inlägg" som egentligen inte har med projektet att göra. De olika partierna delar alltid ut en massa gratissaker när man kommer och pratar med dem, bland annat sådana här "knappar" eller "pins" eller vad de nu kallas...i alla fall finns de i alla möjliga färger och storlekar, poängen med dem är kanske att partierna ska få fler röster, eller för att folket ska kunna visa vilket parti de stöder.
Just de här knapparna ovanför på bilden samlade min syster och hennes kompis ihop för att använda i sitt skolprojekt om valet, och jag tyckte att det passade att jag "lånade" dem till mitt eget projekt.

Förresten...vilka är det som producerar "anti-parti-knapparna?" Som den med Moderaternas...förlåt, Nya Moderaternas märke överstruket? Det kan väl inte vara motståndarpartierna? För det låter inte särskilt snällt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0